Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Σάν Σήμερα........

Στις 20 Ιουλίου του 1974 "Γιορτή του Προφ.Ηλία",την στιγμή που πήγαινα από το γραφείο στο Τελωνείο με συμπληρωμένες διασαφήσεις,προς κατάθεση,κάπου εκεί στη Γεφυροπλάστιγγα,ακούω φασαρία από ανθρώπους κολλημένους στο Ραδιόφωνο,να συζητάνε έντονα για την"Γενική Επιστράτευση" που κηρύχθηκε προ ολίγου στη χώρα μας...και η ψυχή μου πήγε "στη Κούλουρη"καθόσον στη πατρίδα μας,ακόμη είχαμε Στρατιωτική Δικτατορία.....και πιός ξέρει τι μας περιμένει ακόμη?Χίλια δυό πέρασαν αστραπιαία απ'το μυαλό μου,που σταμάτησε στην οικογένεια και κυρίως στα μικρά παιδιά μου!Σκέφτηκα αμέσως ότι άφηνα πίσω μου μιά Γυναίκα,μητέρα δυο παιδιών-το ένα 5 χρονών άρρωστο με Μαγουλάδες(Παρωτίτιδα) και το άλλο 2,5 μηνών βρέφος με "ανοιχτό"το απαλό της κεφαλής του-ανήμπορα και απροστάτευτα ,να συντηρηθούν και να επιβιώσουν!
Προσπαθώ,να συνέλθω και να προσαρμοστώ,στα καινούργια δεδομένα,τη Μαύρη πραγματικότητα και τρέχοντας όσο κρατούσαν τα πόδια μου,μπήκα στο πρώτο ανοιχτό Φαρμακείο που βρήκα μπροστά μου-να πάρω γάλατα για το μωρό μας!
Σαν χαμένος στην ομίχλη αποχαιρετώ βιαστικά συναδέλφους και συνεργάτες και προσπαθώ να επικοινωνήσω για "επιβεβαίωση"με τ'αδέρφια και τον Πατέρα μου ,διαπιστώνοντας ότι και οι τέσσερις μας(τα 4 αδέρφια) δλδ είμαστε σ'αυτούς που καλούνται κανονικά να "υπερασπιστούν"τη Πατρίδα, χωρίς καμιά απολύτως εξαίρεση για κανέναν μας!
'Ενας Ηρωικός Πατέρας ,φορτώνει και τους 4 γιούς του στο ΙΧΕ αυτ/το και τους μοιράζει στις Μονάδες Επιστράτευσής τους!Οι στιγμές συγκινητικές ,μοναδικές ανεπανάληπτες ...και μη χειρότερα,γιατί πηγαίναμε στο Αγνωστο "με βάρκα την Ελπίδα"ότι τουλάχιστον ΔΕΝ θα χαθούμε........ Κατά τη διάρκεια του χρόνου επιστράτευσης,εκτός των άλλων,και σε ότι με αφορά(ελεύθερος επαγγελματίας)συνέβησαν πολλά σοβαρά,δραματικά και ευτράπελα που μου κόστησαν "τα μέγιστα"αρνητικά βιώματα σε προσωπικό και οικογενειακό επίπεδο.Μερικά δε εξ αυτών,αναφέρω σε προηγούμενές μου αναρτήσεις (Βλέπε:Γραμμάτια Ευκολίας την 6-4-2009 κ.λ.π.).....................
Σημασία όμως έχει- ο τι λόγω ανικανότητας του Καθεστώτος και των αντιδικτατορικών αισθημάτων της πλειονότητας του Ελληνικού Λαού- καταφέραμε να επιβιώσουμε και να "επαναφέρουμε"τη Δημοκρατία στη Πατρίδα μας με σχηματισμό" Κυβέρνησης Εθνικής Σωτηρίας"υπό την Προεδρία του αειμνήστου Κ.Καραμανλή,με τις ευλογίες του Εξουσιοδοτημένου από την παραπαίουσα Χούντα Στρατηγού Φαιδ.Γκιζίκη,και να ξαναβρεθούμε στα σπίτια μας και στις δουλειές μας!Να αγκαλιάσουμε τα παιδιά μας ,τη γυναίκα μας,τους γονείς και τ'αδέρφια μας ,αρχίζοντας πάλι από το" Μηδέν" αποχωριζόμενοι οριστικά πλέον την Αποφράδα"Νύχτα"της 21ης Απριλίου που μας γύρισε το κόσμο Ανάποδα!!!
Από το Κύκλο των Αναμνήσεών μου...
Χ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ
Καβάλα 20-7-2009

1 σχόλια:

Sterge είπε...

Meno afonos!
Doksa to Theo poy i diki mas genia den ezise teties "mayres" stigmes, i mipos na po xronia.
Apo tin alli omos anarotieme mipos aytos einai kai enas apo toys logous tis "katantias" toy Neo-Ellina.....

Me agapi,
o gios sou Stergios, toy opiou to apalo pote eklise telika? xaxaxa Pali kala poy den piran ta miala mou area!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.