Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Τρίτη και Δεκατρείς!....

Κλασσικός Τεμπέλης,κατέχει περίοπτη θέση"Στα βαρειά και ανθυγιεινά των Λαμογιών"Χαρισματικός καταφερτζής,γαβριάς της οκάς.Λιγούρης και αχόρταγος..ο άνθρωπος δίχως πρόσωπο και χωρίς προσωπικότητα!Αγύρτης,- ο Καλλιτέχνης της πυρκαγιάς και τρόφιμος -του τεμπελχανίου " ΙΜΑΡΕΤ "της πόλης μας .Κατασκευαστής ο ίδιος, περίτεχνων μικρών κομψοτεχνημάτων Λαικής Τέχνης και Αραβικής τεχνοτροπίας(κάτι σαν κουμπαράς)Ο Γιαχαβάχας,ο Ανεπιθύμητος Σαμαγιάς.Το Μαύρο Πρόβατο της πάλαι ποτέ μικρής μας Κοινωνίας στη συνοικία της "Παναγίας" και κοντά στο Φάρο της πόλης μας, ,παρεπιδημούσε ως αποδιοπομπαίος τράγος ! Φτωχομπινές κι'αγράμματος,βροντοφώναζε... διαρκώς,μετά παρρησίας, το εξής καταπληκτικό και φιλοσοφημένο απόφθεγμά του"Μια ολόκληρη πόλη σαν τη Καβάλα,έναν Γιαχαβάχα ΔΕΝ μπορεί να θρέψει?....."που έμοιζε με Ανέκδοτο και κυκλοφορεί ακόμη και στις μέρες μας ....!
Αμόρφωτος και εσωστρεφής που αρέσκονταν να επιβιώνει σε βάρος των άλλων συνανθρώπων του,Και χρειαζότανε τουλάχιστον τρεις-3-μήνες για να ολοκληρώσει κάθε τεχνούργημα του.Δεν χωρούσε πουθενά,ούτε στο σχολειό,ούτε και στο Καφενέ.....!!!Πούλαγε τα......
ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΛΕΣ!
Μοναχικός και Μοναδικός στο είδος του-ο Αείμνηστος-,έχει και το Σωσία του σήμερα,τον οποίο είχα την τιμή και τη τύχη να γνωρίσω εσχάτως από σπόντα και ακαριαίως,γιαυτό και βρέθηκα στη δυσάρεστη αυτή θέση να του κάνω το Μνημόσυνο-όπως πραγματικά του αξίζει-και σύμφωνα πάντα με τις δικές μου αθώες,παιδικές μου εμπειρίες και εικόνες εποχής που ανεξίτηλες παραμένουν ακόμη στο γηρασμένο υποσυνείδητό μου.Ηθικός αυτουργός του μνημοσύνου ο Σωσίας τον οποίο"Απολαμβάνω"υποχρεωτικά,γιατί όσο και να προσπαθώ να αποφύγω ΔΕΝ το καταφέρνω! Και να τον διαγράψω ακόμη από την Ατζέντα της Ψυχής μου ,αυτός θα φιγουράρει συνεχώς και αδιαλείπτως στο περίγυρό μου προκλητικά για να μου θυμίζει άθελά του ενδεχομένως - το πόσο άφιλος και απωθητικός είναι!- Ίδιος και απαράλλαχτος με τον αείμνηστο ,που με κάνει να τον επικαλούμαι συνεχώς να σηκωθεί,αν δεν του κάνει κόπο,για να απολαύσει και ο ίδιος πόσο του μοιάζει...." το Λάθος αποκαλούμενο αίνιγμα,κι'ανέκδοτο" που είναι κάτι μεταξύ- αφελούς αγυρτείας και "πνευματιστικής" ασυλίας-!...,Του οποίου βέβαια από τη καρδιά μου του εύχομαι τα καλύτερα δυνατά να του συμβούν και να χαρεί στη πορεία της ζωής Του,ότι προφανώς μέχρι σήμερα στερήθηκε,Ας το βρει μπροστά Του!.. Αθάνατε κι'αείμνηστε Γιαχαβάχα,τι μου κάνεις...

Καβάλα 13 Οκτωβρ.2009
Χ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ

17 σχόλια:

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΠΛΗΞΕΣ ΑΠΟΜΑΧΕ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΣΟΥ
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

Γραφεας Πεζικου είπε...

I-DIADROMI:Περαστικά από βάθος ψυχής μου.....
Πόση αλήθεια χαρά και ικανοποίηση μου δίνετε που με διαβάζετε και μένω με την εντύπωση πως ΔΕΝ είμαι" μόνος"........Ιδιαίτερη δε νοιώθω χαρά που αρέσουν τα γραπτά μου!
Εύχομαι την γρήγορη ανάρρωσή Σου......

marianaonice είπε...

Πραγματικά ωραία τα γραπτά σου...
Και το μπλογκ σου όμορφο
Και αυτό το κόκκινο τριανταφυλλάκι στα αριστερά που λαμπυρίζει μέσα στο κρύσταλλο, όλα τα λεφτά!!
Καλό βράδυ!
:))

Γραφεας Πεζικου είπε...

marianaonice:Μία από τις γλυκύτερες και ομορφότερες κρητικές που δέχομαι μέχρι σήμερα και ειλικρινά με" κολακεύει"και με βοηθάει να υπάρχω και σαν μπλόγκερ ακόμη...
Καλό Σαββατοκύριακο Καλή μου!

marianaonice είπε...

Tα καλά και αληθινά πρέπει να λέγονται...
Τα έχουμε ανάγκη όλοι μας για να αντέχουμε και να συνεχίζουμε...
Νάσαι καλά @φίλε μου!!
Καλό σου μεσημέρι!
:))

Γραφεας Πεζικου είπε...

marianaonice:Σου έστειλα ένα email,με αφορμή το- προφίλ σου- εκεί στο 'ΓΙΑ ΜΕΝΑ"και σε παρακαλώ να το διαβάσεις γιατί έχει σχέση και με τα καλά και με τα αληθινά Σου όπως παραπάνω με απονέμεις,γεμίζοντας τις μπαταρίες της ύπαρξης μου με θετική ενέργεια!
Όλα τα καλά μπροστά Σου,καλή μου Φίλη!

marianaonice είπε...

@Απόμαχε
Το διάβασα... :))
Θέλω το χρόνο μου, για να σου απαντήσω όπως ακριβώς το νοιώθω...
προς το παρόν ένα μεγάλο ευχαριστώ...
γιατί αυτή η θετική ενέργεια έχει γεμίσει και τις δικές μου μπαταρίες μ' αυτό το @συναπάντημά μας!

Aνεμος είπε...

ένα μεγάλο ευχαριστώ.και απο εμενα απόμαχε ειλικρινά μας δινεις δύναμη

Εύα Παραδείσου είπε...

Πάντα γράφεις κάτι ξεχωριστό. Μια γλυκιά καληνύχτα Απόμαχε.

Γραφεας Πεζικου είπε...

Εύα Παραδείσου@
marianaonice@
Ανεμος@
I-DIADROMI@
Απ'το κρεβάτι του πόνου προσπαθώ να επικοινωνώ μαζί Σας και ανταποδίδω με συγκίνηση τα δέοντα για την αγάπη που με δείχνετε και με κρατάτε "όρθιο"...........
Δεχθείτε ευχές για τα Καλύτερα 'Ονειρά Σας παρακαλώ! Με υγεία και δύναμη αντεύχομαι την Κυριακή και Καλή βδομάδα!Δεν έχω λόγια, το μόνο που ψελλίζω είναι το Σας Αγαπάω ΟΛΟΥΣ Σας............

marianaonice είπε...

Υγεία και δύναμη και σε σένα!!!
Και ταχεία ανάρρωση!
Ενημέρωσέ μας για την υγεία σου...
Ανησυχούμε!
:)

Γραφεας Πεζικου είπε...

marianaonice:Αντιστέκομαι μέσα σ'όλα τα δεινά του τελευταίου καιρού και προσπαθώ να σταθώ με αξιοπρέπεια όρθιος και με την δική Σας επικοινωνιακή -διαδικτυακή πολυτιμότατη ψυχολογική βοήθεια.Πρόκειται περί λάθους Νοσοκομειακού δυστυχώς γιατρού που με ταλαιπωρεί από χθες ,χωρίς να γνωρίζω το πότε θα ησυχάσουν τα πράγματα!Ελπίζω με τη συμπαράσταση Σας να το ξεπεράσω κάπως "ανώδυνα"...σε αντίθετη περίπτωση θα δεινοπαθήσω χωρίς και φταίω στη λάθος διάγνωση και επέμβαση.....
Χίλια ευχαριστώ από τα βάθη της ψθχής μου!!

marianaonice είπε...

Θα το ξεπεράσεις!!
Θετική σκέψη μόνο!!
Σε σκεφτόμαστε...
Περαστικά σου Απόμαχε!!

Γραφεας Πεζικου είπε...

marianaonice:Δύσκολα, αλλά με τη βοήθεια Σας ελπίζω πολύ και ακουμπάω σ'αυτήν!

marianaonice είπε...

Είμαστε εδώ...
Ό,τι χρειαστείς...

Kαι θέλω να σου πω ότι σε πολύ δύσκολα της ζωής μου, που πρόσφατα πέρασα (όχι υγείας προβλήματα), η αγάπη εδώ των @φίλων και η ειλικρινής συμπαράσταση με βοήθησαν πράγματι με θετική έκβαση της υπόθεσής μου. Γι' αυτό πιστεύω στη θετική σκέψη των φίλων για σένα!!
:)))

Γραφεας Πεζικου είπε...

marianaonice:Βάλσαμο για μένα η ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥ!!!Πόσο ειλικρινά περήφανος νιώθω με τέτοιους ΦΙΛΟΥΣ σαν κι'ΕΣΑΣ........!
Και αυτό το Ανεπανάληπτο σε ότι με αφορά από ΕΣΑΣ για μένα"Είμαστε εδώ...Ο,τι χρειαστείς"...
Μεγαλείο Ψυχής,Ανθρωπειά,αλτρουισμός......
Δεν έχω Λόγια,μόνο ευγωμοσύνη αισθάνομαι και αγάπη πολλή!...

marianaonice είπε...

Νοιώθω άσχημα όταν με ευχαριστούν για αυτονόητα πράγματα, που πρέπει να είναι ο κανόνας μας και όχι η εξαίρεση.
Το να συμπεριφέρεσαι ανθρώπινα είναι το σύνηθες και δεν είναι τίποτε το εξαιρετικό για να χρειάζεται επιβράβευση και ευχαριστίες...
Καλό σου απόγευμα Απόμαχε!!
Νάσαι καλά και ΔΥΝΑΜΗ!!!!
:)))

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.