Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Αλλαγές λόγω Επετείου και όχι μόνο.......

Ακριβώς πριν ένα χρόνο,σαν νάτανε χθες- ανήμερα των Φώτων-ανάρτησα το πρώτο μου άρθρο σ'αυτό το blog του "Γραφέας Πεζικού"ως (Απόμαχος)!Δεν μπορούσα τότε να φανταστώ ότι θα  κατορθώνω στη συνέχεια,να γράφω και να αναρτώ άρθρα δικά μου ή διασκευασμένα από διάφορες πηγές!Δεν μπορούσα επίσης να φανταστώ ότι θα δημιουργούσα τόσους και τόσους Αγαπητούς  Φίλους και Αξιόλογους Αναγνώστες,καθώς επίσης και ότι σε κάποια φάση,θα μου υποδείκνυαν"πιεστικά"ν'αλλάξω όνομα(nickname)!Το "Απόμαχος" δλδή να το κάμω "Μάχιμος" ή οτιδήποτε άλλο,γιατί λέει,δεν μου πηγαίνει το" Απόμαχος"!Και δικαιολογημένα,γιατί

αυτή η υπόδειξη,συμβουλή,παρότρυνση( των Φίλων -Αναγνωστών και όχι μόνον) ήταν τελικά

καθοριστική για μένα,επειδή αφ'ενός μεν  είναι

"κολακευτικά"εποικοδομητική , αφ'ετέρου δε μου δίνει προσωπικά την  υπομονή και το κουράγιο να συνεχίσω κοντά στην τόσο Αγαπημένη και γλυκιά συντροφιά Σας που με τίποτα ΔΕΝ θέλω να χάσω και να ξεχάσω......
Και τώρα, με τη μεγάλη αυτή  ευκαιρία της Επετείου,αφ'ενός και την"Απαίτηση" πολλών Φίλων και Αναγνωστών αφ'ετέρου, προχωράμε στην Αλλαγή Αισθητικής και Εικόνας του blog μας παράλληλα με την Αλλαγή του nickname από το μέχρι τούδε"Απόμαχος"στο "ρηξικέλευθον" πλέον " ΓΡΑΦΕΑΣ ΠΕΖΙΚΟΥ".........
 για την συνέχεια της προσπάθειάς μας!!!
Θα ήταν παράλειψη εκ μέρους μου ΑΝ δεν αναφερόμουν με την ευκαιρία αυτή και στον Ηθικό και Φυσικό αυτουργό και αμέριστο συμπαραστάτη μου τόσο στην αρχική μου προσπάθεια και ενασχόληση όσο και στη συνέχεια της διαδικτυακής μου πορείας, καθόσον υπήρξε  ο Αρχιτέκτονας της ιδέας και υλοποίησης ΟΛΩΝ  των Αλλαγών στο blog ως και  της Εισαγωγής μου στη Μεγάλη Οικογένεια των Φίλων του "Facebook"!...  Σαν ειδήμων-  τεχνοκράτης που είναι(ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ)!... Και αυτός δεν είναι άλλος από τον μικρότερο γιο μου τον οποίο εκ βάθους καρδίας ευχαριστώ και ευγνωμονώ, μαζί και  ΟΛΟΥΣ εσάς που με Στηρίζετε με την Ανοχή και την Αγάπη Σας εδώ και ΕΝΑ ολόκληρο ΧΡΟΝΟ!!!
    ΜΕ ΤΑ(1000+1) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ

Διατελώ μετά του προσήκοντος
Σεβασμού ,Εκτίμησης κι'Αγάπης!
Χ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ
Καβάλα 5 ΙΑΝ.2010
http://thema-xronou.blogspot.com
grafeas pezikou

11 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εμενα παντως το "απομαχος" σε συνδυασμος με το "γραφεας πεζικου" ήταν που με έφεραν στο χωρο σου φιλε μου
Δεν υπάρχουν πάντως απομαχοι ηλικιακά, μόνο με εθελουσια έξοδο αποχωρει ο καθεις απο τις χαρές της ζωης.


Να τα εκατοστησεις τα χρονια φιλε μου
ΚΙ εδω, κι εξω απο εδω

Γραφεας Πεζικου είπε...

Χαίρομαι που ήρθες στο χώρο μου και χαίρομαι διπλά για τις απόψεις Σου και για τις πολλές και καλές ευχές και υποδείξεις Σου!Αντεύχομαι
από Καρδιάς τα καλύτερα δυνατά+αδύνατα να Σου συμβούν...και κυρίως να μη χαθούμε;ΕΤΣΙ?

OOO είπε...

Νασαι καλα και να μας γραφεις για την ομορφη Καβαλα

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ade Gia:Και Εσείς Καλύτερα!Πόσο αλήθεια χαίρομαι που αγαπάτε τη Πατρίδα μου;..........

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

να εισαστε παντα καλα και να κανετε αναρτησεις ομορφες και ενδιαφερουσες οπως παντα

Γραφεας Πεζικου είπε...

I-DIADROMI:Ευχαριστώ από καρδιάς για τις ευχές και τα καλά Σας λόγια.Νάστε πάντα Καλά Σας εύχομαι ολόψυχα!

Unknown είπε...

Ετσι μπραβο,αφου δεν μας εμεινε τιποτε περισσοτερο τουλαχιστον ας αλλαξουμε το προσωπικο μας περιβαλλον.
Κατι σαν τις νοικοκυρες που μετακομιζουν καθε χρονο τα επιπλα,καθως πιστευουν πως θα μενει περισσοτερο χρονα ο 'κυρης'στο νεο περιβαλλον.!!!!

Γραφεας Πεζικου είπε...

taspa:Ακόμη γελάω ασυναίσθητα,με την παραβολή Σου!Νάσαι πάντα καλά.

Silia είπε...

Η αλήθεια είναι ότι κι εμένα στο blogging , με έβαλε ο γιος μου ... Όχι ο μικρός , όπως εσένα , αλλά ο μεγάλος μου ...
Αχ, αυτά τα υπέροχα παιδιά ...
Χρόνια πολλά στο blog σου , χρόνια πολλά και σε σένα .

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη:Χαίρομαι που ήρθες στο χώρο μου και διπλά χαίρομαι για τις απόψεις Σου και τις υποδείξεις. Ως και τις πολλές και ζεστές Σου ευχές!Αντεύχομαι από Καρδιάς τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ δυνατά+αδύνατα να Σου συμβούν,Και κατά το πως τα επιθυμείς..Και... ΚΥΡΙΩΣ μη χαθούμε στο ίσωμα!'Ετσι;
Επανήλθα γιατί στην ΑΠΑΝΤΗΣΗ μου τις 5/1/10 εκ παραδρομής λησμόνησα να σημειώσω τη Δ/νση Σου!Κάτι τέτοια ΔΕΝ μου τα συγχωρώ

Γραφεας Πεζικου είπε...

Silia:Με τη χαρά ζωγραφισμένη στο Νου και τη Καρδιά,που με "διαβάζεις" και χαίρεσαι κι εσύ με "τα υπέροχα αυτά παιδιά", μεγάλα-μικρά ,κι'έρχομαι πρώτα να Σ'ευχαριστήσω για τα διπλά Χρόνια πολλά.Και να Ευχηθώ τα καλύτερα και για ΟΛΟΥΣ Σας.... Και να βλεπόμαστε κάπου-κάπου διαδικτυακά,είναι "οξυγόνο" αυτή η σχέση τελικά!!!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.