Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Χάσε Κιλά στο Βουνό!...Αυτό, και άλλα Σαρακοστιανά ανέκδοτα....

 Έγινε μια έρευνα που έδειξε ότι η διαβίωση σε μεγάλο υψόμετρο αδυνατίζει...αφού αλλάζει και ο μεταβολισμός αλλά και το"σπουδαιότερο ανέκδοτο"είναι ότι ΔΕΝ έχεις και πολλή" όρεξη" ιδιαίτερα... για φαΐ!.
  Για τον λόγο αυτό όλοι εμείς που έχουμε πολλά κιλά να κάνουμε διακοπές στα βουνά και θα γίνουμε λέει,πριν το καταλάβουμε,φιγουρίνια!...ίσως και μοντέλα?...
                          /@@/ 
   -Τρώω από χρόνια μοσχαρίσιο κρέας,κι'είμαι δυνατός σαν Βόδι....
    -Περίεργο,λέει κάποιος άλλος.Εγώ χρόνια τώρα τρώω ψάρια,αλλά ακόμα ΔΕΝ έμαθα να κολυμπάω.....
                         /@@@/
Ένα άλλο, διαφορετικό όμως, Ανέκδοτο είναι το ό τι λέει...εξιχνιάστηκε η ληστεία κοσμηματοπωλείου της πόλης μας,που έγινε τον περασμένο Σεπτέμβρη...
                         /@@@@/
Αν  και λόγω ημέρας πρέπουν , ταιριάζουν κι'αρμόζουν τα πιπεράτα ΑΝΕΚΔΟΤΑ και οι Βωμολοχίες πάσης φύσεως,εγώ θα αρκεστώ να Σας τρατάρω αμέσως,ένα "θρησκευτικού" περιεχομένου Ανέκδοτο που σχέση έχει με το "Θεό"αλλά και με το λαοφιλές Ποδόσφαιρο-αν και όχι ιδιαίτερα φίλος του αθλήματος-έτσι όπως έγινε σήμερα .....
                            ΑΝΕΚΔΟΤΟ
Πέθαναν λέει(χτύπα ξύλο);... ο Φαν Μπάστεν,ο Πελέ και ο Μαραντόνα,και  πηγαίνουν στο Παράδεισο.Τούς υποδέχεται λοιπόν στην πύλη ο Αγ.Πέτρος,που τους παραλαμβάνει και τους πηγαίνει στο Θεό.
Εκείνος,τους ζητάει να απολογηθούν για την ποδοσφαιρική...τους ζωή!
Τον λόγο παίρνει πρώτος ο Φαν Μπάστεν:
-Εγώ Κύριε,δεν ήμουν και πολύ πιστός,πιστεύω όμως πως ήμουν πολύ καλός παίχτης και χωρίς να ζητάω την Βοήθειά Σου,'εκανα πολλά.Ωστόσο ποτέ ΔΕΝ αρνήθηκα την ύπαρξή Σου.
-Πολύ Καλά.Κάθισε εκ δεξιών Μου,του λέει ο Θεός.
Δεύτερος μίλησε ο Πελέ:Εγώ Κύριε,πάντα ήμουν πιστός .Σε κάθε μου αγώνα,έκανα το Σταυρό μου ,διάβαζα Θρησκευτικά βιβλία  και με το ταλέντο που μου έδωσες,πέτυχα πολλά στο Ποδόσφαιρο.
-Ναί,ναί, το γνωρίζω,ήσουν πολύ καλός άνθρωπος.Κάθησε αριστερά Μου,απάντησε ο Κύριος.
-Εσύ..Αρμάντο;ρώτησε τον Μαραντόνα ο Κύριος.
-Εγώ!... νομίζω, ό,τι έχεις κάτσει στην θέση μου!!!.........
ΚΑΘΑΡΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ "ΛΕΜΕ" ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑΚΑΚΙΑ
Πηγή
Διασκευή-Ανάρτηση
Χ Σ ΖΗΣΑΚΗΣ(grafeas pezikou)
http://thema-xronou.blogspot.com
Καβάλα 15 Φλεβάρη 2010 

4 σχόλια:

OOO είπε...

Κυριε Ζησακη ελπιζω να διαβασατε το μαιλ που σας εστειλα.
Καλο βραδυ

ΦΙΛΙΠΠΟΣ είπε...

ok to taktopiisame ...
steile oti theleis gia dimosiefsi i proothisi..
ksipnistere.gr

Γραφεας Πεζικου είπε...

Ade Gia:Δεν έλαβα δυστυχώς κανένα Σας μαιλ μέχρι τώρα!Καλή Σαρακοστή

Γραφεας Πεζικου είπε...

ksipnistere:Ευχαριστώ θερμά για την κατανόηση και τη συνεργασία....

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.