Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Γράμμα σέ Βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου

Αγαπητέ εν Στρατώ Συνάδελφε Τ........ Χαίρε
Κατ'αρχήν ζητώ συγνώμη γιά τήν ενέργειά μου αυτή,καθ'ότι δέν μπορώ νά γνωρίζω κατά πόσο θά ήθελες νά γυρίσεις 47 χρόνια πίσω καί να θυμηθείς
γεγονότα καί παραστάσεις,τών πρώτων ημερών(μπορώ νά πώ ωρών)τής
λαμπρής στρατιωτικής μας θητείας....τά Πέτρινα εκείνα χρόνια!!!
Σε παρακολουθώ(από τότε πού εκλέχτηκες Βουλευτής)τόσο στήν Τηλεόραση όσο καί στόν ημερήσιο τύπο,εφημερίδες κ.λ.π.Νομίζω δε πώς έχω τό δικαίωμα νά σέ καμαρώνω καί νά περιφανεύομαι γιά σένα
"Κλέβοντας"δειλά λίγο από τήν αίγλη σου -πού επάξια κατά τή ταπεινή μου γνώμη -κατέκτησες καί δικαιολογημένα διατηρείς.
Φίλτατε,σέ διαβεβαιώ ότι διατηρώ αναλύωτα τά συναισθήματα καί τίς αναμνήσεις από τά Δύσκολα Χρόνια τής στρατιωτικής μου ζωής,όταν νεοσύλλεκτοι συνυπηρετήσαμε μέ τήν 63η ΕΣΣΟ στόν 12ο Λόχο τού ΚΕΝ ΚΟΡΙΝΘΟΥ τό καλοκαίρι του 1962 μέρες που δέν θά ξεχάσω ποτέ όσο υπάρχω.-Zέστη,δίψα,χώμα,αέρας,πορείες,φοβίες,εξαμίλια,πεδίο βολής,Α2 κ.λ.π.ευτράπελα,γελοία,αποκρουστικά,άδικα,απαράδεκτα"ρατσιστικά'".....
Αν καί απόφ.τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,Επελέγεις Δακτυλογράφος,άν θυμάμαι καλά.Μέ γραμματικές γνώσεις Μέσης (2/μιας) Εκπαίδευσης εγώ ,επελέγειν Γραφέας ΠΖ τρομάρα μου.
Αξιοκρατικά προφανώς .........ή εν λόγω επιλογή με καθαρώς αντικειμενικά κριτήρια...Χαρά εμείς όταν τό μάθαμε ,κοίταζε αμήχανα ο ένας τόν άλλο γιά τά αυτονόητα..καί τσιμουδιά γιατί τά 'εσκιαζε ή φοβέρα.ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ επί τού προκειμένου!!!!!
Άν μέ θυμηθείς καί έχεις χρόνο καί διάθεση γράψε μου δυό
λόγια ,θά χαρώ ιδιαίτερα.-
Μέ εκτίμηση
ΧΡ.ΖΗΣΑΚΗΣ -Συν/χος Ο.Α.Ε.Ε.
ΚΑΒΑΛΑ
Υ/Γ @Τό Ντίνο τόν Καναβαράκη τόν συνάντησα στό Ηράκλειο τό θέρος
του 1980 καί ζήσαμε αφάνταστα Μοναδικές στιγμές,Οικογενειακά στή
Κρήτη.-
@Τό γιατρό τό Καρακίτσο,ψάχνω πάντοτε στό βάθος τών έντονων
Αναμνήσεών μου ,αλλά δέν κατάφερα νά τόν συναντήσω μέχρι σήμερα..
έχει ό θεός όμως ,ίσως στό μέλλον,ΑΝ υπάρχει ΥΓΕΙΑ.-
ΣΗΜΕΙΩΣΗ
Παρ' ότι τό γράμμα αυτό Ταχυδρομήθηκε μέ τά ΕΛ ΤΑ την 20-4-2007
Μέχρι σήμερα Γενάρης 2009 δέν έτυχε κάποιας απάντησης από τόν
παραλήπτη του γεγονός που ενδεχομένως να ερμηνεύεται ή ότι ΔΕΝ τό
παρέλαβε από τόν ιδιαίτερο τού γραφείου ή τό χειρότερο μ' έγραψε στ...
Κάτι πού δέν θέλω επ'ουδενί νά πιστεύω!!!!!.-

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.