Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Στά λευκά φορεμένη ξεπρόβαλες στίς αυγής μου τό φέγγος,χάθηκες 'ομως στόν ορίζοντα τών δυνατοτήτων μου -ψηλά πέρα απ' τά σύννεφα.Παλεύω νά βρώ τήν αιτία ,καί βουλιάζω στό πέλαγος τών αναμνήσεών μου καί τών εφηβικών μου ονείρων.
./.
Προβληματίζομαι στή μοναξιά μου ,γιατί δέν υπάρχω στίς σκέψεις σου !
μα δέν κάνω πίσω ,γιατί ανασαίνω τή ζωή ,μαθαίνω νά διαβάζω τούς ανθρώπους ζωγραφίζοντας τή μορφή σου.
./.
Ωρα τήν ώρα ,μέρα τή μέρα,ολοκληρωτικά τό χρόνο κρατάω καί περιμένω
Τ'ουρανού τό βάρος μικρό -χωρίς πουλιά .Ασήμαντος ό χώρος τής γής-
δίχως λουλούδια .
./.
Συμβιβασμούς καί προσευχές ,δέν κατέχω.Αδυναμίες πολλές καί λάθη
ανθρώπινα μέ γεμίζουν καί συμπληρώνουν τήν ύπαρξή μου μέ χιλιάδες
αγάπες καί θύμησες πού επιμένουν να περιμένω τήν Ανοιξη...
ΧΡ.ΖΗΣΑΚΗΣ
ΑΠΡΙΛΗΣ 1981

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.