Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

επίκλησης εκ μέρους μου τις ανοχής Σας

Αίσθάνομαι χωρίς υπερβολή τήν ανάγκη κάθε φορά που γράφω αυτά πού διαβάζετε νά ζητάω την ανοχή Σας καί τήν τυχόν συμπαράστασή Σας ώς
και τήν δέουσα υπομονή σας άν Σας κουράζω,υποσχόμενος στό μέλλον νά
προσαρμοσθώ όσο γίνεται στά νέα δεδομένα καί νά ανταποκριθώ μέ σχετική ακρίβεια στίς ανάγκες τις παρούσας ενασχόλησής μου.
Όπως αντιλαμβάνεσθε διαβάζοντάς με ΔΕΝ έχω σταθερή και συντονισμένη την γραφή μου επί του προκειμένου,καθόσον αυτή ή εκπορεύεται από τήν απειρία μου λόγω τής βρεφικής από πλευράς μου σχέσης μέ τό ΙΝΤΕΡΝΕΤ
καθόσον μόλις 2 μήνες έχουν περάσει από την ώρα πού γιά ΠΡΩΤΗ φορά
κάθησα απέναντι στό ΘΗΡΙΟ πού λέγεται Η/Υπολογιστής καίκαθημερινά
προσπαθώ γιά τό καλύτερο πάντοτε όμως μέ περίσσιο άγχος λόγω χαρα
κτήρα μου καί ιδιοσυγκρασίας.Τί νά κάνω δέν γίνεται τίποτε τώρα ετσι
Γεννήθηκα.........
Δέν θέλω να νοιώθω ότι μετέχω σε διαγωνισμό Χρηστών,αντιλαμβάνεσθε προφανώς τί εννοώ γιαυτό δράττομαι της ευκαιρίας να σας ζητήσω συγνώμη καί να Σας ευχαριστήσω από καρδιάς

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.