Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ.....

                        Α Δ Ε Ρ Φ Ι Α
Φίλοι  αναγνώστες κ.λ.π.περαστικοί επισκέπτες μας,
παρακαλούμε να μας επιτρέψετε προσωρινά την επίσχεση των εργασιών του  blog grafeas pezikou μέχρι  νεωτέρας,και να Σας  ευχαριστήσουμε ΟΛΟΥΣ από τα βάθη της ψυχής μας,ευχόμενοι τα καλύτερα εν μέσω Οικονομικής κρίσης!!!
"-Η χώρα περνάει δύσκολες ώρες και μας χρειάζεται ΟΛΟΥΣ στα χαρακώματα της Πρώτης Γραμμής"!....
Και πάλι με "χρόνια με καιρούς",πιός ξέρει μπορεί σύντομα να ξαναβρεθούμε....
Με βαθιά εκτίμηση
Χ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ
                  

20 σχόλια:

dimotis-paggeou είπε...

Τις ευχές μας, τους αγωνιστικούς μας χαιρετισμούς, θα μας λείψετε και θα σας περιμένουμε πάλι με την υπέροχη γραφή σας.
Καλή τύχη.

Γραφεας Πεζικου είπε...

dimotis-paggeou:Ευχαριστώ και ανταποδίδω ευχές,ως και αγωνιστικούς χαιρετισμούς,ιδιαίτερα δε ευχαριστώ για τα καλά Σας λόγια που μου ανεβάζουν το ηθικό και την διάθεση! Ειλικρινά με συγκινήσατε...
Δεν γνώριζα ότι έχω τόσους πολλούς και καλούς φίλους!Να είστε πάντα καλά εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου!Αύριο με υγεία...

dimitris είπε...

Κυριε Ζησακη σας περιμενουμε,να ησαστε παντα καλα.

MOLEMOU είπε...

KURIE XRISTODOULE SAS ESTILA ENA EMAIL .PERIMENO NEA SAS.

dimotis-paggeou είπε...

Ο Θεός να σας έχει πάντα καλά γιατί πράγματι έχετε πολλούς και αγνούς φίλους παντού που σας αγάπησαν μέσα από την καθημερινή κατάθεση ψυχής από τις σελίδες σας, για την γνώση και σοφία που τόσο απλόχερα μοιραστήκατε μαζί μας.
Με εκτίμηση.

Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ είπε...

καλημερα καλό μηνα με χρώματα, αρώματα και γεύσεις !!!

elefterifoni είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
ΚΑΛΕΣ ΝΙΚΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ....

Γραφεας Πεζικου είπε...

MOLEMOU:Απάντησα φίλτατε κι αγαπητέ επειδή νομίζω ότι έχω να κάνω με εχέφρονα 'άνθρωπο και δεν είναι καθόλου υπερβολικό να σε θεωρώ λογικό και νηφαλιο ψαγμένο,χειραφετημένο και προσγειωμένο!Πρέπει να κατάλαβες ότι έχουμε να κάνουμε με άτομο που δεν έχει σώας τας φρένας,δυστυχώς!Ε λοιπόν δεν θα τρελαθούμε κι εμείς;'Ετσι δεν είναι;Και το άρθρο μου "μικρό διάλειμμα" είναι αιτία ο γνωστός-άγνωστος αυτός παράφρονας,που με έφερε στο σημείο να "χαθώ"για λίγο από τη μπλογκόσφαιρα,γιατί ντρέπομαι για λογαριασμό του και δεν μπορώ να αντιδράσω αλλιώς όπως θα ήταν πιο τίμιο και παλικαρίσιο δλδή(πρόσωπο με πρόσωπο)δυστυχώς,κάθομαι και στενοχωριέμαι χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι άλλο.....
Αν με κατάλαβες συμπάθα με...εγώ θα επιδιώξω να συνδεθώ μαζί σου οπωσδήποτε,αλλά δεν θέλω να έχω καμία σχέση με το "πρόσωπο"..που τόσο κακό με έχει κάνει χωρίς να με γνωρίζει και χωρίς να τον έχω κάνει προσωπικά το παραμικρό...είναι πρωτόγνωρο και πρωτοφανές για μένα αυτό το μισαλόδοξο και αυταρχικό άτομο να λειτουργεί ώς "δικτατορίσκος" αφ'εαυτού του!Λυπάμαι σφόδρα....Τα λέμε φίλε μου
Ευχαριστώ και παρακαλώ να δεχθείς την εκτίμηση,την αγάπη και τη φιλία μου!
Καλό Μήνα εύχομαι από καρδιάς

Γραφεας Πεζικου είπε...

dromeas:Καλό μήνα και με νίκες μεγάλες και δυνατές, γιατί χανόμαστε στο ίσωμα τελικά...ενώ έχουμε τη δύναμη να τερματίσουμε νικηφόρα τον δύσκολο αυτό αγώνα δρόμου που μας επιβάλλουν οι πολιτικοί μας με άγριες διαθέσεις....

Γραφεας Πεζικου είπε...

dimitris:Παρακαλώ δεχθείτε τις ειλικρινείς και εγκάρδιες ευχές μου και τη διαβεβαίωση ότι με συγκινείτε ιδιαίτερα με το αμέριστο ενδιαφέρον Σας!Προσπαθώ παρά τις ανυπέρβλητες ένθεν και κακείθεν δυσκολίες μου να παραβρίσκομαι κοντά και δίπλα σε τόσους πολλούς και αγνούς συμπαραστάτες-ΦΙΛΟΥΣ-αναγνώστες και όχι μόνο!ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΟΛΛΑ....

Γραφεας Πεζικου είπε...

dimotis -paggeou:Δεν έχω στη φαρέτρα μου λόγια για να αποδείξω φραστικά τό πόσο κι εγώ Σας αγαπάω και πόσο πραγματικά μετράω και εκτιμάω το ειλικρινές ενδιαφέρον που μου δείχνετε ώς και την συγκινητική από κάθε άποψη συμπαράσταση,ανοχή και κατανόηση!!!
Σας είμαι εσαεί ευγνώμων για οτι κάνετε για μένα και ιδιαίτερα Σας ευχαριστώ για τα Εξαιρετικά Σας λόγια που με φέρνουν σε "δύσκολη" από συναισθηματικής πλευράς θέση.
Δεν θα ξεχάσω ποτέ τα "κολακευτικά" εύσημα που απλόχερα με απονέμετε!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Γραφεας Πεζικου είπε...

I-DIADROMI:Ευχαριστώ και συγκινημένος ανταποδίδω από τα βάθη της ψυχής μου!!!
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΧΑΡΕΣ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΠΟΛΛΑ

anemomilos είπε...

Καλησπέρα και καλό μήνα.
Περιμένω εναγωνίως να χτυπήσει το κουδούνι που θα... λήξει το διάλλειμα

Γραφεας Πεζικου είπε...

anemomilos:Καλή σου μέρα και καλό σου μήνα εύχομαι από την καρδιά μου!Ελπίζω μόλις συνέλθω από αλλεπάλληλα σοκ που δέχομαι το τελευταίο καιρό, να επανέλθω κοντά σας,δίπλα σας που τόσο το έχω ανάγκη.....ευχαριστώ σε

Unknown είπε...

Καλημερα Πατριαρχη.
Παρε τον χρονο σου,αν και σε μαθαμε αργα παρολα αυτα σε διαβαζαμε και βολταραμε συνεχως απο τα μερη σου.
Οι ενημερωσεις σου θα ποσταρωντε παντα με μεγαλη ευχαριστηση.

Ελπιζουμε να το ανοιξεις συντομα το γραφειο σου.

Να περνας καλα.

"Don't"

Γραφεας Πεζικου είπε...

Don't leave:Χαίρομαι την επικοινωνία και ευχαριστώ για τα καλά Σας πάντα σχόλια και λόγια!Να ξέρετε ότι είναι και δική μου η ευχαρίστηση όταν και όποτε "πετυχαίνει" η ενημέρωση....

OOO είπε...

Ελπιζω να ειστε καλα,ευχομαι να ειναι συντομο το διαλειμα.

Radio Paranoid είπε...

καλησπέρα και απο μενα!

Γραφεας Πεζικου είπε...

Adegia:Συντομότατο όπως βλέπεις,γιατί δεν άντεξα στο πειρασμό να εκθειάσω τα Νέα Μέτρα από την δική μου σκοπιά βροντοφωνάζοντας το πόσο ειλικρινά εθνικά υπερήφανος αισθάνομαι που συμβάλω κι εγώ στην οικονομική αναβάθμιση της πατρίδας μου,με την περικοπή της πενιχρής μου σύνταξης για να συμπληρώσουν τα κλεμμένα-ξεχασμένα που λείπουν από τα Ταμεία!Σήμερα για μένα είναι μια ξεχωριστή ημέρα ανάτασης και εξύψωσης του εθνικού μου φρονήματος..Διάβασε με αν θες..και θέλω το σχόλιό σου!..έχουμε κανένα ευχάριστο;ΦΙΛΙΑ

Γραφεας Πεζικου είπε...

RADIO PARANOID:Καλωστονε,και καλωσόρισες στο φτωχικό μου που με ιδιαίτερη χαρά σε υποδέχομαι,αφού "γλίτωσες"κι εσύ από τα νύχια του αλλόφρονα συμπλόγκερ-συναγωνιστή που εκτόε των άλλων κόντεψε να μας τρελάνει με την ιδιοτυπία και ιδιαιτερότητα που έχει και γίνεται "επικίνδυνος"εκτός των άλλων...
Την Καληνύχτα μου και να τα λέμε..όπως βλέπεις ο γιός μου ο Μηχανικος Λογισμικού είναι και Ραδιοερασιτέχνης!Χάρηκα φίλε μου

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.