Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Απίστευτα καί όμως αληθινά.....

Σήμερα αγαπητά μου πρόσωπα από φιλικό μου καί αγαπημένο μου BLOGS μέ τίμησαν
μέ σχόλιό τους στό δικό μου ιστολόγιο,προτρέποντάς με νά γράψω κάτι από τά παληά πού μόύ έχουν συμβεί καί δέν είναι λίγα (όπως συμβαίνει στό καθένα μας).-
Αφού λοιπόν σπεύσω νά τούς ευχαριστήσω γιά τήν προτροπή τους κατά πρώτο λόγο θά προσπαθήσω νά ασχοληθώ γράφοντας μία περίεργη καί οδυνηρή μου εμπειρία από τήν εποχή τής "επανάστασης " τού 67 κατά δεύτερο λόγο.-
@Βρισκόμαστε λοιπόν στό σωτήριο έτος 1967 καί στό μήνα Σεπτέμβριο όταν έχω γυρίσει μεσημέρι από τήν εργασία μου στό πατρικό μου σπίτι (ανύπανδρος ον,ελεύθερο παιδί) διέμενα μέ τούς γονείς μου καί τ'αδέλφια μου 4-τέσσερα τόν αριθμό μικρότερα στήν ηλικία από εμένα .Γιά αρκετή ώρα καί μετά τόν φαγητό ΔΕΝ χτύπησε κανένα απολύτως τηλέφωνο,ενώ μέχρι τότε είμαστε συνηθισμένοι στά τηλεφωνήματα από φίλους ,συγγενείς ,πελάτες συνεργάτες κ.λ.π.καί δέν μάς ενοχλούσε ούτε καί μεσημέρι νά χτυπούσε τό τηλέφωνο στό σπίτι μας,μπορώ νά πώ ότι τό χαιρόμασταν κιόλας.
Παράξενο πράγμα λοιπόν ή βουβαμάρα ή σημερινή τού τηλεφώνου μας καί κάποια στιγμή πλησιάζω στή συσκευή τήν συκώνω τήν φέρνω στό αυτί μου καί μέ απορία διαπιστώνω ότι είναι νεκρή γιαυτό καί δέν ακούμε τίποτε,προσπαθώ νά τήν ενεργοποιήσω σχηματίζοντας μέ τό δάχτυλό μου τόν αριθμό κλήσεως τού τηλεφώνου τού επαγγελματικού μου γραφείου.Τίποτα καμμία ανταπόκριση τελείως βουβό τό τηλέφωνο τού σπιτιού μας ,ούτε μάς παίρνουν ούτε μπορούμε νά συνδεθούμε μέ κανένα.
Η στενοχώρια (καί λόγω τών καταστάσεων τής εποχής)φτάνει στό κατακόρυφο ώσπου τό πρωί τής άλλης μέρας πηγαίνω στόν Ο.Τ.Ε.γιά νά διαμαρτυρηθώ προφορικά γιά τήν διακοπή τής τηλεφωνικής μας συσκευής,χωρίς κατά τήν γνώμη μας νά υπάρχει κανένας απολύτως λόγος γιαυτό καθότι καί πληρωμένο ήτανε άλλα καί αρκετά αναγκαίο .Σέ κάποια στιγμή από τόν ΟΤΕ μέ παραπέμπουν στόν αρμόδιο πού γνώριζα από τούς ειδικούς ελέγχους πού διενεργούσε τότε ή Αστυνομία κατά τίς εισαγωγές συσκευών τηλεοράσεων από τήν Ευρώπη-Ε.Ο.Κ.-Δ.Γερμανία κ.λ.π.στό Τελωνείο τής πόλης μου .Μόλις λοιπόν αντίκρυσα τόν Κύριο Ελεγκτής τού ΟΤΕ πού προανέφερα τόν ρώτησα μέ δέος σχετικά μέ τό πρόβλημά μου,ό οποίος μού έγνεψε νά τόν περιμένω νά τελειώσει μιά υπόθεση πού είχε στά χέρια του καί μετά νά μέ ακούσει προσεκτικά αφού καί αυτός μέ αναγνώρησε ελαφρώς από τήν ελάχιστή επαφή πού είχαμε στά Τελωνείο όπως προανέφερα.Αλλη δουλειά βέβαια τού Κυρίου καί άλλη ή δική μου (εγώ ήμουν ελεύθερος επαγγελματίας)στόν Τελωνειακό χώρο πού συναντιώμασταν κάπου,καπου!
Οταν λοιπόν τελείωσε καί μέ κάλεσε κοντά του καί άκουσε τό πρόβλημά μου ,τόν πρόσεξα ότι δυσανασχέτησε καί χωρίς πολλά λόγια μέ παρέπεμψε στίς Αρχές Ασφαλείας τής πόλης μας,λόγω αρμοδιότητάς .Εκεί τώρα ειναι τό πρόβλημα τής
"Τηλεφωνικής βλάβης "στή συσκευή μας,πού βουβάθηκε ξαφνικά μέ ΑΝΩΘΕΝ εντολή λόγω τού ότι στό σπίτι μας διαμέναμε μόνιμα 5-ΠΕΝΤΕ άνδρες(τέσσερα αδέλφια σύν τόν πατέρα μας)πού κατά τήν ερμηνεία τού χουντικού καθεστώτος μπορούσαμε νά συγκροτήσουμε ομάδα κρούσεως?????ενάντια στήν επάνασταση!!!!!....
@Τώρα τί γίνεται?όταν τάσκιαζε ή φοβέρα καί τά πλάκωνε ή σκλαβιά,διότι σύν τοίς άλλοις ή διακοπή τής τηλεφωνικής αυτής συσκευής ήτανε επ'αόριστον κατά τήν Αστυνομική Αρχή Δηλαδή μέ λίγα λόγια άν καί όταν αλλάξει τό επαναστατικό καθεστώς τής 21ης Απριλίου"Ζήσε Μάη νά φάς τριφύλλι ".Τό βράδυ λοιπόν τής ίδιας αυτής αποφράδας ημέρας κάναμε στό πατρικό μας σπίτι οικογενειακό Συμβούλιο μέ πλήρη απαρτία καί αποφασίσαμε ομόφωνα ένας νά αποχωρήσει αλλάζοντας σπίτι μέ κάθε τρόπο προκειμένου νά συνεχίσει νά υπάρχει σάν επαγγελματίας καί σάν άνθρωπος μέ ανάγκες καί προβλήματα όπως δέν λείπουν σχεδόν ποτε!Καί ό κλήρος πέφτει στόν μεγαλύτερο από τά αδέλφια πού ήμουν εγώ καί ήμουν καί φτασμένος ελεύθερος επαγγελματίας μέ φήμη καί πελατεία αξιοζήλευτη,έξω από φρονήματα κ.λ.π.
διακρίσεις ,όπερ καί εγένετο μέ τήν παρακάτω μοναδική ιστορία στά χρονικά μου ,επειδή δέν υπήρχαν συγγενείς που νά διέμεναν σέ άλλο σπίτι έπρεπε εγώ νά δημιουργήσω αυτές τίς προυποθέσεις.Τί κάνω λοιπόν σάν φτασμένος καί ηλικιακά γιά παντρειά υποδεικνύω στόν πατέρα μου (μέ προτροπή του)τήν μέλλουσα νύφη πού ουσιαστικά ΔΕΝ τήν γνώριζα από κοντά καθόλου ,επειδή όμως καί κυρίως μέ τόν πατέρα της ό δικός μου πατέρας ήτανε παιδικοί φίλοι καί συνεχίζανε νά βρίσκονται κάτι παραπάνω γνώριζε ό πατέρας μου ,καί τελικά αφού μέ διηγήθηκε καί μιά ιστορία σχετική μέ τήν κοπέλλα (πού τραυματισμένη από τροχαίο συμπτωματικά κατά τό παρελθόν τήν μετέφερε μέ τό ΤΑΞΙ του στό Νοσοκομείο)Δέν έχασε χρόνο καί έκανε μέ απόλυτη επιτυχία τό προξενειό πού από λογοδοσμένος κοιμόμουνα στό σπίτι τους καί μέσα σέ ένα(1)μήνα στό δικό της όνομα τοποθετήθηκε μέ αίτησή μας από τόν ΟΤΕ τηλεφωνική συσκευή μέ τήν οποία λύσαμε ένα σωρό προσωπικά καί επαγγελματικά προβλήματα χωρίς νά παρακαλέσουμε κανένα,χωρίς νά γλύψουμε καί χωρίς νά πουλήσουμε τήν ψυχή μας στό διάβολο ικανοποιώντας τό καθεστώς .
@Μέ τήν τότε κοπελιά καί σημερινή κυρία είμαι παντρεμένος από τό 1968 καί συμβιώνω εδώ καί 41 ολόκλήρα χρόνια μέ τόν ίδιο αριθμό στήν τηλεφωνική μας συσκευή............
Τί θυμήθηκα τώρα ?τό αφήνω όμως γιά άλλη μέρα όταν"προκληθώ"ευχάριστα όπως σήμερα.
Σάς ευχαριστώ Κύριοι τής Ποντικοπαγίδας,γράψτε μου όμως αν σάς άρεσε αυτό τό πραγματικό γεγονός πού θυμάμαι τώρα καί γελάω,Νάστε Απόλυτα Καλά!!!
Καλό Σαββατοκύριακό
Χ.Σ.ΖΗΣΑΚΗΣ
ΓΡΑΦΕΑΣ ΠΖ-ΑΠΟΜΑΧΟΣ

Υ/Γ Δέν παραλείπω μέ τήν ευκαιρία νά τονίσω ότι ή βλάβη τής τηλεφωνικής συσκευής στό πατρικό μας σπίτι....ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ μετά από 7-επτά ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!
Δηλαδή μετά τήν ΠΤΩΣΗ τού ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ! Γιατί???

1 σχόλια:

ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ είπε...

Πολύ όμορφη η ιστορία, αλλά μεγαλύτερη συγκίνηση για μας, αποτέλεσε το γεγονός ότι παντρευτήκατε με την κοπελιά και όχι μόνο αυτό, αλλά διατηρήσατε και τον ίδιο αριθμό…
Σας ευχαριστούμε για άλλη μια φορά για τις όμορφες ιστορίες που μοιράζεστε μαζί μας και κατ’ επέκταση με όλη την μπλογκόσφαιρα.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.